I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 7 oktober 2011

Something to remember!

Var är brudarna, matte??

Usch, vilket skitväder det är idag, regn blåst bara 7 grader. Regnkläder med fleece och storstövlarna på. Det finns ingen ursäkt - hundarna måste ut. Skitiga tassar, dyngblöta pälsar, ja det är tur att det finns arkiverade bilder från de bra dagarna. Så mysigt vi hade det ute i skogen härom dagen - det är något att komma ihåg en sådan dag som denna. Hur funkar det med att "man skall aldrig titta bakåt"???



Action bilder!


1 kommentar:

  1. Finaste killarna! Våra bilder blir lite lika, en stor och en lite i samma färger =)
    Jag har också kollat på bilder från varmare dagar idag ;) Man mår lite gott av det oxå! Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera