I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 9 oktober 2011

"självet och jaget"




Det här med att stänga vår stuga inför vintern är går inte alls bra. Skulle kunna vara någon blandning av separations- och beslutsångest.
Inför helgen så kändes det oerhört jobbigt att åka ut till stugan. Jag har så mycket att göra,  jag tycker det är så dåligt väder, jag vill inte, jag, jag och en massa jag. Så kommer JAG ut dit, mörka kvällen är som en gosig filt - det svarta omsluter dig, havet brusar, dånande och sprakande ljud från kamin och plötsligt lämnas jaget och självet infinner sig.  Det är nästan som om man är hudlös, alla sinnesintryck är på högspänning, fullt blås!!!!! Fullständig påfyllning av självbefinnandet.
Stugan blev inte stängd denna helg heller vi väntar till nästa helg.........

Ljusfenomen! Såg enormt ut men för litet zoom på kameran.

Mumsfenomen - pannacotta med egen plockade hjortron och åkerbär.

Ett annat "ljusfenomen"








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar