I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




måndag 3 oktober 2011

Det brinner!





Det är helt otroligt vad naturen kan åstadkomma! Äntligen har jag förstått meningen med denna otroliga färgprakt som vi bjuds till hösten! Vi stackars varelser måste fyllas på med varma, eldiga toner inför vinterns vita färglösa och kalla årstid.
 





Naturen är ju ett skafferi både i fysiskt  och  psykisk form. Vi förbrukar dess frukter hela vintern för att till våren bjudas på en fulldukat bord av underbara vårprimörer. 
Härligt va?


Bara spegelblankt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar