I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 9 september 2011

Rost och Fredagsrosen


Hittade en helt underbar butik via nätet, ROST interiör och antikt. Tyvärr är det för långt till Karlstad men nästa sommar kanske det blir en biltur. Hur som helst så ser det så smakfullt och jag blir verkligen inspirerad och full med idéer. Skall försöka överföra lite till vår Loppis. Varför inte några väldoftande lavendel kuddar i säckväv eller några gamla rostiga foderlådor som hyllor?
Och så har veckan gått in på slutspurten. Trots att det har regnat, varit grått och trist så gick det som vanligt fort mellan lördag och fredag......men min man har i alla fall satt färg i detta hem med ett gäng rosor. Tack min kära make och fredagsmys på er där ute i cyperrymden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar