I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 8 september 2011

Ett "sorgligt" farväl


Sorgmantel (Nymphalis antiopa)

Den sista dagen i augusti hade jag påhälsningar av en mycket enveten fjäril. Så fort jag kom ut genom dörren gjorde Sorgmanteln attack-dyk mot mig och slog sig ner på en svart lampa. Den dagen kändes verkligen som en sommar dag med sol, värme och en vacker skapelse fladdrande omkring på vår altan. Nästa dag var den borta och så också solen med värmen, dessutom så är ju den 1 september, officiellt, början på hösten. Farväl sommar vi ses nästa år! SUCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar