I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 5 augusti 2011

Det blir bara bättre och bättre..

Ett stort tack till min far som har hjälpt oss att utföra en enorm förändring av vår stuga. Det blev mycket, mycket bättre än jag hade kunnat tänka mig. Vi har nu tagit bort hall och gammalt duschrum och på så sätt fått ett härligt kök med stort ljusinsläpp. Ja, nu längtar jag bara till slutförandet för det blir ju bara bättre och bättre.

Huset innan senaste förändringen.

 Utseendet är verkligen förändrat.

Duschrum och hall utplånat:-)

Varde ljus i vårt härliga "lantkök"! (Ej ännu färdigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar