I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 28 juli 2011

Sommar, sol, hav och hundar....




Denna härliga sommar kan jag arkiverar som en av de bättre. Promenader i havet på långsträckta sanddyner och jag har badat TRE gånger........ Förra året blev det inte ett enda bad i Bottenviken. Fast det är ju inte bara jag som njuter av ett svalkande dopp, vi har ju de fyrbenta som också tycker om att springa i vatten.
Balansen är det inget fel på.....


Vattengympa.

 Lilla Lelles glädje över att obehindrat springa omkring i vattnet har verkligen smittat av sig. Jag blir alldeles överhettad i hjärtat när ser honom helt fritt utan sina "tottar", snoddar och enorma hårsvall fara runt i sin egna värld.

Dyngblöt men jag torkar i vinden...

Atlas tar sig en vilopaus men Lelle han är som ett Duracellbatteri..

Ja, Lelle har nu tagit sitt Internationella championat och blev en ny hund. Lite chockerande och ovant att se honom kortklippt men vi älskar honom ändå. Framför allt så är det så lättskött med mindre hårsvall. Tänk att en hundras kan ge så många variationer som en pudel!


Lelle, före och efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar