I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 31 juli 2011

Dessa underbara barn......

I denna stund har jag sjunkit ner i min lilla soffa med "lappen" i knäet i min bloggvärld och tänker tillbaka på helgen som har fokuserats på barn och familj. Det har varit mycket slit men givetvis också  mycket glädje. Mest glädje har lille Dexter stått för och speciellt hans namngivningsceremoni. Dexter var hela dagen uppslukad av all uppmärksamhet och höll sig (som vanligt) på sitt bästa humör.

På bästa humör var också alla andra som deltog och satte prägel på en minnesvärd dag. Det fanns även flera små barn som deltog på Dexters dag och jag kunde inte låta bli att ta kort på några av dem. Jag kan heller inte låta bli att lägga ut några bilder på några av dessa underbara barn. Så studera noga de små fantastiska varelser som snart har vuxit om oss medans vi, lite äldre, krymper både på längden och i sinnet.:-)



Två musikdiggande kusiner varav den yngre lade armen om den äldre men just det ögonblicket hann jag inte fota. Det är dock denna bild som får mig, och andra, att minnas det magiska mellan två människor som står varandra nära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar