I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 29 juni 2011

Peace and Love


Nu skall vi rocka loss! Det bär av till stor-festival, Peace and Love, så i morgon styr vi kosan till Borlänge. MASSOR av musik och MASSOR  av människor. Jag har funderat på att dränka in mig i något illaluktande så att jag får lite utrymme men det lär nog inte funka för de flesta har väl bott på någon lerig, ölindränkt camping utan dusch. Hur illa luktar man inte då?? Kanske den dyra fina parfymen är mer effektiv?? Näe, är det festival så är det och då får man gnussa sina odörer med andra odörer och vem bryr sig. Kul skall vi ha och hoppas att vi slipper regn för DET är INTE så roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar