I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




tisdag 28 juni 2011

Äppelträdet har blommat över!



Nu var det verkligen länge sedan jag var inne i bloggen. Skrivtorka kan jag skylla på eller kanske lite för mycket annat runt omkring eller sommarväder. Hur som helst så har det hänt massor under denna blogg-tystnad. Vårt fantastiska äppelträd har gjort sin sedvanliga entré men överdådig blomning, badtunnan är på plats och däcket nästan färdigt, en försmak av högsommar väder har vi fått känna av, skolavslutningar och otroligt rolig midsommar firande med släkt och vänner.

Baksidan i däckbygge.....
Badtunnans plats och utsikt.
Midsommar stången eller som vi säger
"Mördarstången" men det är en
Annan historia...


Det värsta är att det känns som om sommaren snart är över men nu skall jag suga ut det gottaste är denna vackra årstid - njuta hejdlöst av naturens färger, stunder med sommarpratarna, mina vänner, hundar och ungar, stugan, havet, mat och goda viner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar