I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




måndag 9 maj 2011

Naturlig inredning ute


Helgen har vi spenderat ute i stugan. Tyvärr blev Thomas sjuk så vi kunde inte ha gäster som det var tänkt. Trots snörvel, hostihost och ojojojoj så blev lördag en otroligt fin dag. Jag var mest ute hela dagen, krattade lite, plockade och pysslade men mest hittade jag en massa inredningsdetaljer. Det allra bästa är att de kostar inget och bara finns där - naturligt inredning.
Vår ved är inte så där vällagd...men brinner bra ändå.
Blivande stengolv framför öppna spisen.

Gammal vacker rostig sopskyffel.
Inredningsdetalj ute...

1 kommentar: