I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 2 mars 2011

Träningsvärk ??????

Kan detta vara möjligt?

Hundarna är också tända på Yoga:-)

DETTA är mitt MÅL! :-)

Igår var första gången vi träffades, min PT och jag. Har jag träningsvärk? Vet inte men något känns....Kunde aldrig tro att övningarna som jag fick göra skulle kännas av idag. De var så enkla och lätta att utföra men slumrande muskler behöver kanske inte så mycket för att protestera. Min Feldenkraisterapeut säger att man skall INTE ha träningsvärk - då gör man fel. Ja vad vet jag men i mitt huvud så sägs det att lite motstånd är bra. Hur så helst så försökte jag pusha min PT men ack nej det är snigelfart som gäller. 10 minuters snabb promenad på bandet, en pilatesboll övning, några yoga övningar och en mag crunch gör sig hörda idag. Hur skall detta gå??

4 kommentarer:

  1. Då lägger du snart ut ett foto av dig, Lelle och Altas i dessa positoner! Längtar! =)

    SvaraRadera
  2. Äsch, de tyckte att det där var en lätt match..."Har gjort värre grejer"..:-)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Ta de lite piano i början =)
    Kram Birgitta

    SvaraRadera