I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 17 mars 2011

Om det står "Squeeze me" så gör man ju det



Jag erkänner!!! Jag har en väldigt ful ovana. När man skall till leksaksaffärer (händer inte så ofta nu men det lär nog bli ändring på det) eller i en hundaffär med många leksaker så hittar man en massa olika djur, bollar m.m som det står "sqeeze me" på. Alltså jag måste bara......Sist klämde jag så mycket att expediten undrade om hon kunde hjälpa till? - Att klämma, eller.....Ja, då blev jag ju tvungen att handla och försökte verkligen tänka mig in vad Atlas och Lelle skulle tycka vad roligt. Det blev GRISEN med en grymtande läte. Den var skitkul, jag skrattade och fnittrade gott. Som komplement blev några små pipgrejer en grön och en lila så de skulle få varsin.


De två mindra hundleksakerna blev Atlas favorit och efter i en timmes dreglat ner och dessikerat dem tills endast huvudet med själva pipgrejen var kvar la jag dom på hyllan. Det var synd om Lelle för han uppskattade den lila elefanten. Och den rosa grisen.........tycker matte mest om - Squeeze me!

1 kommentar:

  1. Hahaha, känner igen det där med att inte kunna låta bli att "squeeza" lite. Det är nog busungen i en som göre´t...
    Jättefint kort på killarna!

    SvaraRadera