I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 2 februari 2011

Två bloggar = simultankapacitet

I "sjukans" tecken har en blogg, helt oväntat, blivit två. Datorn har blivit en riktigt god dag-kompis. Både mån- och tisdag fick jag hjälp med hundarna så det har verkligen funnits tid. Vilken lyx att ha pigga föräldrar som gärna ställer upp:-))) Hur som helst så är jag nu på bättringsvägen och idag har det blivit både en skogspromenad och lite fototagning av vårt loppis iannasrum.blogspot.com. Nu kör vi hårt med att göra reklam så här kommer några bilder. Välkomna!






'



Herreminje vad prylar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar