I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




söndag 27 februari 2011

Söndag med barnbarn

Dexter in the house
Känner mig faktiskt lite pluffsig under
ögonen, jag behöver nog en powernapp! 
Nappilappi, gottiligottgott....

Mmmmm känns ganska bra mot här axeln också....
MaaaaaaaaaT!!!
Söndagsmiddag med familjen är verkligen en gammal tradition både i min och Thomas släkt. Vi försöker att upprätthålla denna företeelse åtminstone 1 gång i månaden men tyvärr kan det var svårt att få ihop familjen då Thomas mellanson har flyttat söderut. Oftast försöker vi samla ihop alla 4 generationer fast den här gången fick den äldsta stanna hemma hos sig. 
Jag ler inombords när jag tänker hur fort vi anpassar oss till förändringar. Den allra yngsta generationer, 1,5 månader gammal, lilla Dexter har fått alla ögon på sig och ser till att vi håller oss sysselsatta. Han bärs från den ena personen till den andra, vi nästan slåss om vem som skall hålla, bära,vyssja, gunga och sjunga. Stor hunden Atlas är nästan grön av avund. Atlas försöker att få uppmärksamhet genom krumbuktsprång, hämta bollen eller varför inte sno Dexters,grejer- de är mjuka och luktar gott. Ja fullt upp med andra ord, ungar och hundar. Lite uttröttad och sliten men jag klagar inte för det är så underbart att snusa på Dexter med trogna och nyfikna hundar i hälarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar