I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




måndag 21 februari 2011

Kolhydratsbomb och personlig tränare


Idag vid frukostmötet (endast en deltagare, jag själv) serverades en kolhydratsbomb och beslutades följande;
-Sluta upp med dieter (just nu LCHF - då och då)
- Köp kort på Friskvårdscenter
- Beställ tid med personlig tränare (PT).

Nu är jag less på mitt bukomfång, dåliga rygg och allmän ohälsa. Det gäller bara att ta det ytterst försiktigt så att jag inte påfrestar nacken därav en PT som håller reda på mig. Ja, jag får se vad det blir men har man inte försökt så vet man ju inte. Dessutom så blev jag påmind av den underbara solen att vi kommer med största sannolikhet få en sommar i år och detta år skall jag åtminstone bada 1 gång. Förra året förbjöd jag mig själva att vistas på allmän plats i bikini eller baddräkt och i år skall vi ju ha en badtunna så det vore trevligt att kunna utnyttja den. Ja, nu jäklar gäller det! :-))
Solen som påminde mig om en kommande sommar. Utsikt från köksfönstret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar