I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 10 februari 2011

En stolt "höna" och en stolt "tupp"!

Precis så kändes det när vår dotter gick "catwalken", stolt som en höna och en tupp. Vi sträckte och sprätte, nickade och log - herreminje vad snygg hon är...Alltså hade jag vetat att vi kunde åstadkomma så  fina avkommor då hade jag skaffat fler....Fast så hoppas jag att ALLA föräldrar känner för sina barn oavsett vad de gör eller är.
Lite mallig blev jag när jag slog upp VK idag - stor bild. Det blir något som får sitta på kylskåpet ett tag men först skall jag "lägga ut" i min "cyberrymd":-)


At the office. Designer är Jenny Åström

2 kommentarer:

  1. Så roligt! Vem är din? Hon i kostymen?!

    SvaraRadera
  2. Min "lilla" stumpa är hon i blus och kjol. Klär i lila, precis som sin mamma:-))

    SvaraRadera