I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 23 februari 2011

Behöver man bygglov för Bygglov???


Nu har jag gjort DET!! Jag har skickat in en ansökan till TV4:s programm Bygglov. Satt en hel dag och knåpade på ett bra brev. Brevet/ansökan skulle innehålla en beskrivning av det så kallade projektet, historia om projektet och familjen. Mitt problem var nog att hitta "kärnan" för det finns så mycket att berätta. Dock tycker  jag att jag lyckades ganska bra med att isolera ut ETT projekt och min rubrik säger nog det mesta
 - 4 generationer på 4 dagar = utmaning 


Det vore lite häftigt att ha dessa i "havsträsket"

Lite orolig blir man ju vad den här mannen kan hitta på!

Och vad vill jag ha sagt med det då??? Jo, sedan mina föräldrar flyttade hit och familjen har utökats med ett barnbarn så är vi MÅNGA som vill bo i stugan. Att göra något spännande i samband med gäststugan har länge varit på tapeten och kommer så att att vara om vi inte får chansen. Denna sommar blir det som tidigare sagt, badtunna, däck och förhoppningsvis börja på köket och sen, och sen, och........Men hur funkar det egentligen om Bygglov kommer behöver man bygglov då?????

2 kommentarer:

  1. Vad spännade! Hoppas, hoppas, hoppas dom kommer till er! =)

    SvaraRadera
  2. Ja,jag hoppas också men det är nog som att vinna på lotto...

    SvaraRadera