I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




måndag 17 januari 2011

Hängmattan är ju tom!


Sitter bekvämt i soffan, lite lätt frusen, "lappen" värmer i knäet och dagdrömmer om VÄRME! Det är inte svårt att bli sugen när man ser dessa vackra stränder som lockar. Ja, nu är jag där igen..ett himla tjat om värme, stränder m.m.




Jag kan sälla mig till missbrukarbeteendet, jag skulle göra vad som helst för att vara med på de där underbara fotona. Lätt kunna sälja allting för en enda resa! Sen då? Då blir det väl att bo i en "kvart" och tigga pengar för överlevnad. Det är INTE kul när vi har runt minus 30 grader! Vad väljer jag, tigga och bo under en tidning i -30 grader eller....hålla igen på resandet, spara pengar, gnälla lite och drömma mig bort när det blir som värst? Men i hängmattan hade jag gärna legat, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar