I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




torsdag 13 januari 2011

Fynd!

Att göra fynd kan ju innebära en hel massa saker. Idag gjorde jag ett fynd när jag kollade "skafferiet". Där fanns hel plåtlåda full med saffransskorpor. En stor kopp kaffe med varm mjölk och doppa skorpor, vilket FYND.



Ett annat fynd som jag är så himla nöjd med är denna vackra träskål från Indiska. Härligt röd lyser den upp tillvaron var den än står. Det kommer att bli svårt att ta bort den tillsammans med de andra julsakerna. Å andra sidan kommer jag att bli superglad i december när julen tas fram. Skålen som skiner så kostade bara 50 kr - FYND.


Slutligen avslutar jag med en bild från dagens promenad. Från gråa dagar med ständiga snöfall så var denna hundpromenad, näst intill ett FYND:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar