I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




fredag 14 januari 2011

En ny generation!

Lånat foto från internet


Och så har vi äntligen fått en ny liten människa i vår familj. Min mans son och hans tjej fick en liten kille kl 0.30. Plötsligt känns det lite annorlunda för oss alla, det är ganska stort och spännande. Längtan att hålla handen och snusa på huvud är nästan lika intensiv som när jag fick lilla Malin. Tänk att det kan ligga sådana känslor, i hjärnan, bara väntades på att bli aktiverade igen. Fantastiskt! Dessutom så kan man bara plocka "russinen ur kakan" och ta vara på den bästa tiden. Det är då vad de erfarna mor-och farföräldrarna säger och jag måste ju förlita mig på deras kunskap.

Lånat foto från internet

Välkommen till vårt liv, lilla Dexter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar