I mitt huvud snurrar och surrar det en hel del och nu tänker jag lätta på trycket och pysa ut i "cyberrymden". Här får ni ta del av stora och små ting, natur, hundar, hus, inredning, trädgård samt min familj och mina vänner.

Hoppas på nya spännande utmaningar!

Ann-Sofie Gothnell




onsdag 19 januari 2011

Det går mot Vårvinter.

Här på denna blog är det snabba vändningar, fort går det från heta beacher till snö, snö, snö och kyla.
Dagens väder, -10 och sol, gav försmak på vad som komma skall - nämligen vår femte årstid - VÅRVINTER.


Snön gnistrar som miljader diamanter i solen och naturen bjuder på fantastiska vyer. Stela, frusna ansikten förändras till mjuka glada leenden och som lite extra bjöd min far och hundarna på glada skratt i vinterlandet, snart vårvintern....


Djupsnö! Rädda sig den som kan! (Lilla Lelles Utrop)


Tre fyrbenta!


De' ba' å bit ihop.... Här bor vi och utan snöskottning (min fars ord..)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar